Kundeservice hjælpesider
Før du kontakter kundeservice, kan det være, at du kan finde svar på dine spørgsmål i nedenstående sider;
Jeg ønsker at returnere min ordre
Læs vores betingelser og gå til vores returportal her
Jeg ønsker at ombytte min vare
Vi tilbyder ikke ombytning. Hvis du ønsker andre produkter, skal du returnere din ordre og få refunderet pengene. Derefter kan du foretage et nyt køb.
Jeg har en reklamation
Oplever du fejl eller mangler ved dit produkt, så kontakt os med det samme, så vi hurtigst muligt kan finde den bedste løsning.
1. Send en mail til info@littleshop.dk
2. Skriv i emnefelt: reklamation + dit ordrenummer. (Ordrenummeret finder du i din ordrebekræftelse, som du modtog ved køb).
3. Beskriv fejlen og medsend billeder som dokumentation.
Mulighed for afhentning hos LittleShop
Hvis du vælger at afhente din vare hos LittleShop, er adressen:
LittleShop
Grete Løchtes gade 4
8000 Århus C
Tidspunkt for afhentning af pakken skal aftales med os via mail info@littleshop.dk, da vi ikke altid er fysisk på adressen.
Afhentning er muligt mellem 15.00-20.00 i hverdage. Der er lukket i weekender, ferier og helligdage.
Er min ordre gået igennem?
Har du lagt en ordre, men ikke modtaget en bekræftelse på e-mail kan følgende være gået galt:
1. Din ordre er ikke gået igennem.
2. Din ordrebekræftelse ligger i din spam-folder.
3. Du har muligvis tastet din e-mail forkert og derfor modtager du ikke din ordrebekræftelse.
Vi får ikke besked hvis du oplever en af ovenstående fejl, så modtager du ikke ovenstående e-mails efter dit køb, så kontakt hurtigst muligt vores kundeservice og oplys navn, efternavn samt tidspunkt for lagt ordre, så hjælper vi med at finde frem til fejlen.
Hvad er Jeres leveringstid?
Vi afsender din pakke efter 1-2 hverdage. Herefter er pakken 1-3 hverdage om at nå frem.
Vi anvender PostNord, med følgende forsendelsesmuligheder:
PostNord: MyPack Collect.
PostNord: MyPack Home.
Følg din pakke
Når du har lagt din ordre modtager du en bekræftelsesmail.
Når din ordre er sendt modtager du et Track and Trace / forsendelsesnummer.
Du kan følge din forsendelse via dette link.
Har du ikke modtaget ovenstående mails, så ta kontakt til os via info@littleshop.dk
Kundeservice
Vi besvarer alle henvendelser inden for 24 timer på hverdage.
Husk at notere dit ordrenummer, hvis dit spørgsmål omhandler en eksisterende ordre.